Goedemorgen.... - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Linda Damhuis - WaarBenJij.nu Goedemorgen.... - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Linda Damhuis - WaarBenJij.nu

Goedemorgen....

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

06 November 2013 | Nieuw Zeeland, Auckland

Alhoewel, jullie dag zal alweer voorbij zijn!

Na de bieb en de boodschappen heb ik ergens vlakbij de hostel fish'nchips gegeten, ik had geen zin om de heuvel te beklimmen om dat dan weer te moeten doen om te gaan eten...ik heb alleen niet zoveel mazzel met eten en drinken de afgelopen dagen!!!

Eerst die vieze icetea in Singapore, daarna had ik een wat ik dacht gezond flesje mango sap gekocht, zaten er stukjes in!!! Dat smaakte zo chemisch als wat natuurlijk!!!
Gisteren had ik bij een Starbucks een tea latte en een stuk scone....thee met opgeschuimde melk is toch niet zo lekker en de scone was zo hard dat bij het afsnijden het eerste stuk op de grond viel....
En dat eten van gisteravond was ook een soort van jammer, die vis was echt niet gaar....

Dus ik hoop dat ik vanavond ergens schaap kan scoren!!
Vanochtend dan wel een lekkere bagel met creamcheese gegeten,straks lekker thee drinken!

Ik heb het gisteravond tot 9 uur volgehouden, toen kon ik echt niet meer. Ik heb heel lekker geslapen, ondanks dat mijn roommates laat terug kwamen. Ben wel wakker geweest, maar kon me gelukkig omdraaien en weer slapen. Vanmorgen regende het, is voor de hele dag voorspeld met onweer en toen wilde ik eigenlijk weer mijn bed induiken.

Maar toch maar niet, het is inmiddels droog en ik had toch niet zoveel gepland voor vandaag, ik ga maar rustig aan de stad verkennen.

Voor de rest zien we het wel weer!!!
Groetjes,
Linda

  • 07 November 2013 - 08:34

    Ferrie:

    Doe maar lekker rustig aan schat. Even bijkomen van die lange reis en het tijdsverschil.
    Wie weet, kom je nog een lekker schaap tegen ;-)
    Vanaf zaterdag is mooi weer voorspeld, dus eerst maar alle bibliotheken en musea bekijken :-)
    Veel plezier!

  • 07 November 2013 - 11:31

    Johan Staal:

    Hi Lin, dat eten en drinken wil nog niet echt lukken. Als je maar niet ziek wordt! Verder klinkt het allemaal heel leuk, jammer dat je daar ook wat regen hebt, dacht dat alles hier viel, de laatste dagen alleen maar "stralend" weer hier. We blijven je volgen, groeten uit Diemen

  • 07 November 2013 - 21:12

    Janita:

    Hoi jetleglady, eerst even omschakelen, uit het Hollandse ritme en dan genieten van alles wat op je af komt. Fijn dat we mee mogen kijken, net of ik ook een beetje de reis naar NZ maak.
    Grts. Janita

  • 07 November 2013 - 23:35

    Remco:

    Hoi Linda,

    Je hebt al aardig wat gedaan de eerste paar dagen! Leuk om mee te kunnen lezen!
    Heel veel plezier en een fijne tijd!

    Groetjes Remco

  • 08 November 2013 - 09:43

    Loes:

    Fijn dat het slapen ,gelukt is mop.Kom eerst ook maar 'n beetje bij !!!
    Het is effe wennen hé:Ze nemen het niet zo nauw daar met het eten
    lijkt het wel.Hopelijk vind je 'n ;lekker; schaap vanavond.!!!!
    Goed idee om eerst alles eens rustig te bekijken.
    Veel plezier!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Verantwoordelijke, goed georganiseerde boekenwurm en globetrotter!

Actief sinds 01 Nov. 2013
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 29498

Voorgaande reizen:

29 Maart 2017 - 03 Mei 2017

Philadelphia here we come!

02 April 2016 - 15 November 2016

Avalon Felicity 2016

29 November 2015 - 26 Januari 2016

Australië Avontuur!

28 Februari 2015 - 15 November 2015

Op naar een nieuw avontuur!!

20 Maart 2014 - 15 November 2014

Werken op een riviercruiseschip!

04 November 2013 - 17 December 2013

Voor het eerst Nieuw Zeeland!

Landen bezocht: