En dan kan het zomaar ineens gebeuren.... - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Linda Damhuis - WaarBenJij.nu En dan kan het zomaar ineens gebeuren.... - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Linda Damhuis - WaarBenJij.nu

En dan kan het zomaar ineens gebeuren....

Blijf op de hoogte en volg Linda

18 Maart 2014 | Nederland, Arnhem

Jawel, ben ik al die tijd op zoek naar een baan op een riviercruiseschip...ben ik aangenomen en moet ik as donderdag al beginnen!!!!!

Het kan raar lopen in het leven! Twee weken geleden nog een baan gekregen bij een boekhandel hier in de wijk, gezegd dat ik wel nog op zoek was naar iets "vasters", maar dat ik niet het idee had dat dat binnen 2 weken gebeurd zou zijn....

Vorige week maandag kreeg ik via Connectjobs een vacature voor een receptioniste aangeboden, als het me wat leek zouden ze mijn gegevens naar het desbetreffende bedrijf doorsturen. Dus ik dacht prima, kan mij het schelen, hoor toch niets en als ik wel iets hoor is het een afwijzing....NIET dus!!!!

Vorige week vrijdag werd ik weer gebeld door Connectjobs dat ze een positief antwoord had gekregen, of ik maandag kon beginnen...uhhh tuurlijk!! Maar ik wist verder nog helemaal niets en degene die mij belde ook niet, ik zou maandag meer horen over contract enz.
Goed dus ik het hele weekend in de stress, moet ik alvast gaan inpakken, allerlei lijstjes in mijn hoofd (uiteraard!!).
En maandag de hele dag zitten wachten tot ik gebeld zou worden, uiteindelijk zelf maar gebeld en rond 5 uur werd ik terug gebeld of ik as donderdag al kon komen......uhhhhh!!

Dat was ff stress, ik ben nogal georganiseerd en wil graag op van alles voorbereid zijn, dus daar moest ik ff over nadenken!
Maar goed, gisteravond het contract en alle informatie doorgelezen, contract getekend en vanmorgen gemaild en gebeld dat het goed is dat ik as donderdag begin......

Het is allemaal een beetje vreemd verlopen, maar als ik deze kans laat schieten, wie weet wanneer ik dan weer zo'n kans krijg en uiteindelijk heb je er maar één nodig!

Ik heb nu een contract van as donderdag t/m 15 november met een proeftijd van 3 maanden. Dus óf ik ben over 3 maanden weer terug óf jullie zien mij pas weer in november!!!

Nu alles zo snel gaat is het niet mogelijk om iedereen gedag te zeggen, dus doe ik het even via dit blog: DAAAAAGGGGG!!!!!
Ik ga proberen dit blog bij te houden terwijl ik aan het varen ben, ook doordat alles zo snel is gegaan heb ik geen kleine laptop of tablet aan kunnen schaffen, maar als het goed is is er wel een computer en internet aan boord, dus ik ga mijn best doen!!

Blijft de leukste en snelste manier om jullie op de hoogte te houden! Uiteraard ga ik ook kijken of ik kan appen, maar dat zal dan het meest in de avond uren kunnen.

Goed het enige dat ik tot nu toe weet is dat ik als receptioniste ga werken op het schip de Avalon Creativity (vond het wel toepasselijk als creativeling!!) en ik ga as donderdag naar Rouen. Het schip kan zo'n 140 passagiers kwijt en meeste daarvan zijn Engelssprekend, dus dat komt mij heel goed uit!!!

Dus bij deze nogmaals Doei en tot apps en schrijfs!!!

Groetjes,
Linda

  • 18 Maart 2014 - 14:48

    Ferrie:

    HELEMAAL TOPPIE!!!
    En helemaal hoe je er mee om gaat!
    "Gewoon" doen, terwijl het allemaal zo snel ging met alle onduidelijkheden van dien.
    Erg knap van je, ik heb er grote bewondering voor.
    Het was even spannend, maar je doet het toch maar!!
    Je grijpt de kans naar je nieuwe leven.
    En .... of dit het nou helemaal is?.... daar zal je vanzelf achter komen.

    Lieverd....ga er voor!!!!

    Heel veel succes en plezier. Wij steunen je vanaf het 'vaste land".

    Dikke kus

  • 18 Maart 2014 - 15:02

    Linda:

    TXS!!!

    De zenuwen gieren door mijn keel, alles zit vast en ik heb ontzettende hoofdpijn, maar dat hoort erbij.. zoals ik zei als ik deze kans niet aanpak wie zegt mij dat er weer een komt?!

    Ben erg benieuwd hoe het zal gaan!
    Kan de steun van het "vaste" land goed gebruiken!

    TXS, Dikke kus

  • 18 Maart 2014 - 15:15

    Aldi Van Lierop:

    Hoi Linda,

    Gefeliciteerd! Wat gaaf zeg. Ik wens je enorm veel plezier. De boot ziet er in ieder geval prachtig uit. Good luck en behouden vaart.

    Lieve groeten,

    Aldi

  • 18 Maart 2014 - 15:17

    Remco:

    Gefeliciteerd!
    Wat een leuk nieuws! Echt super!
    Dat het dan toch ineens zo snel kan gaan.
    Heel veel plezier en succes! Maak er een mooie tijd van!
    Groetjes Remco.

  • 18 Maart 2014 - 15:23

    Ada Zwarteveld:

    Ha die Linda wat leuk voor jou zeg! Er zit ineens wel heel veel beweging in!
    Misschien wel goed ook helemaal niet er over na kunnen denken en gewoon dan maar in het diepe springen. Dat is meestal juist datgene wat precies goed voor je is.
    Ik wens je leuke collega's en leuke passagiers met veel humor toe. Dat er blijheid is in jou en om je heen! En wat leuk om op deze manier op de hoogte te blijven van jouw reilen en zeilen.( Hopelijk een motorbootje?)
    Hartelijke groet en liefs van hier, Ada.

  • 18 Maart 2014 - 16:06

    Marjo:

    Hee meid,
    Wat een super goed gaaf nieuws !
    Wel heeeeel erg spannend maar dat komt vast goed ! Gewoon positief de boel benaderen.
    En ja net zoals ik wil je alles goed plannen nou helaas dat gaat een x niet . En weet je ,ook dat gaat helemaal goed komen.
    Je hebt t verdient meid !
    Heel veel succes en dat etentje houd je tegoed !
    Heel veel plezier iig.
    Dikke kus van ons allemaal

  • 18 Maart 2014 - 16:41

    Hans:

    Geweldig Linda. Zo zie je maar, je kunt niets afdwingen. Het komt op je pad of niet.
    Nu komt het gelukkig op jouw pad. Ik wens je heeeeel veel succes en ook veel plezier.
    Groetjes,Hans

  • 18 Maart 2014 - 16:52

    Brenda:

    Super goed nieuws. Ben benieuwd waar de boot je gaat brengen.
    Hopelijk krijg je zelf ook veel te zien.
    Jammer dat wij je zo lang niet zien maar in november gaan we gezellig bijkletsen.


  • 18 Maart 2014 - 19:22

    Nanda:

    Hoi Linda, wat een ontzettend leuk nieuws! Heerlijk om ook gelijk maar aan de slag te gaan, kan je je ook niet te lang druk maken hahaha. Hopelijk heb je ook tijd om zelf te genieten waar je allemaal naar toe vaart en heb je leuke collega's. Je zit toch allemaal in hetzelfde schuitje

  • 18 Maart 2014 - 19:40

    Johan:

    Hi Lin, gefeliciteerd meid, heeft mijn duimen toch zin gehad. Ga er van genieten en vooral kom gezond weer terug. Mooie boot zo te zien (of moet je zeggen schip?) veel plezier en hou ons op de hoogte.
    groeten Johan en Marga

  • 18 Maart 2014 - 19:42

    Pauline:

    Yeah!!!!!!!!!!

  • 18 Maart 2014 - 19:50

    Sandra:

    YESSS! Helemaal te gek!

    Wat ben ik onwijs blij voor je.
    Ik hoop dat je het heel erg naar je zin gaat hebben en dat dit het helemaal is waar je zolang op heb moeten wachten. We vernemen vast tussen door wel iets van je.

    Dikke X en Toi Toi Toi.

  • 18 Maart 2014 - 21:01

    Ton:

    Hartstikke goed meid.
    Ik zou zeggen ........ga ervoor!
    Hoop dat je het super naar je zin krijgt.
    Xxx

  • 18 Maart 2014 - 21:42

    Janita:

    GEWELDIG! 'K heb van pure pret (in gedachten) een rondedansje voor je gemaakt! Een echt goed begin van de LENTE..... Lots of love, Janita

  • 20 Maart 2014 - 12:24

    Loes:

    Hoi lieverd,
    Dat was inderdaad effe schrikken hé.Zo heb je niets en zo ga je op 'n cruise!!!!!
    Geweldig voorje,je hebt er lang op moeten wachten,maar nu is het dan zover!!!!
    héél véél plezier en succes gewenst.Je hebt het verdiend hoor.!!!!
    We houden van je bellle en ik,dikke knuffel van ons!!! xxxxxx

  • 20 Maart 2014 - 12:37

    Frans Van Lierop.:

    Hallo Linda
    Gefeliciteerd met je nieuwe baan erg leuk.
    meteen beginnen heeft ook zijn voordelen,
    ( kun je ook niet te lang dubben) (grapje.)
    maar jouw een beetje kennende gaat het je zeker lukken.
    ik wens je heel veel succes en veel plezier.
    groetjes Frans.

  • 29 Maart 2014 - 11:20

    Ans Tabak:

    Hoi Linda,

    Nou, in vertraagde vorm ga ik je weer volgen hoor, samen met mijn moeder. Fijn voor je dat je weer werk hebt en ook nog eens wat je héél graag wilde. Ik hoop dat het je goed gaat en dat je er veel plezier en wijsheid uit haald Vive la France, groetjes van Ans.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Verantwoordelijke, goed georganiseerde boekenwurm en globetrotter!

Actief sinds 01 Nov. 2013
Verslag gelezen: 262
Totaal aantal bezoekers 29449

Voorgaande reizen:

29 Maart 2017 - 03 Mei 2017

Philadelphia here we come!

02 April 2016 - 15 November 2016

Avalon Felicity 2016

29 November 2015 - 26 Januari 2016

Australië Avontuur!

28 Februari 2015 - 15 November 2015

Op naar een nieuw avontuur!!

20 Maart 2014 - 15 November 2014

Werken op een riviercruiseschip!

04 November 2013 - 17 December 2013

Voor het eerst Nieuw Zeeland!

Landen bezocht: