Beetje laat... - Reisverslag uit Rouen, Frankrijk van Linda Damhuis - WaarBenJij.nu Beetje laat... - Reisverslag uit Rouen, Frankrijk van Linda Damhuis - WaarBenJij.nu

Beetje laat...

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

03 Augustus 2014 | Frankrijk, Rouen

24 juli 2014
Nou, mn tweede week als Senior verloopt goed…
Afgelopen maandag moest ik de accounts sluiten, ik was al gewaarschuwd door de NR dat er een aantal mensen steeds tot laat in de bar bleven hangen. En inderdaad, zelfs nu ze de volgende dag vroeg op moesten bleven ze zitten!
Ik lag in bed te wachten tot ik gebeld zou worden, uiteindelijk om kwart over 2 maar gewoon mn bed uit gekomen en naar de balie gegaan, het duurde me echt te lang. Nu kon ik vast beginnen. Er zaten nog 2 mensen en die gingen pas om half 3 weg!!! Toen moest de NR de bonnetjes nog nakijken en daarna kon ik pas echt aan de slag! Gelukkig ging alles goed en waren er geen rare dingen met de creditcards. Maar ik lag wel pas om kwart over 3 in bed en dinsdag moest ik weer om 8 uur beginnen….
Ik was heel blij dat ik dinsdag niet tot 10 uur hoefde te blijven, maar het werd uiteindelijk nog 8 uur voordat ik echt weg was en toen had ik het echt helemaal gehad!!!
Ik was blij dat Tony er was, erg leuke man! Helaas was het probleem van de printer nog niet opgelost en daar was hij niet blij mee. Hij werkt nu 7 jaar op de riviercruiseschepen en daarin was nog niets veranderd. Gelukkig kunnen we wel zoveel mogelijk kopiëren, maar dubbelzijdig gaat niet. Van de week heeft hij het ergens laten doen, dat zag er veel beter uit. Durfde bijna mijn kopietjes niet meer uit te delen!
Maar goed, we zouden een groep van 128 binnen krijgen, maar misten aan het einde van de avond 4 mensen.. bleken ook gecancelled te hebben. Maar wij wisten er niets van, heel apart. Het is wel weer een leuke groep. We hebben nu een WWI thema, dit betekend dat er een paar extra lezingen zijn en een excursie naar een paar slagvelden die in die tijd belangrijk waren. De lezing voor D-Day en de excursie naar de stranden van Normandië blijven ook op het programma staan, maar ik geloof niet dat er veel mensen die kant op gaan. Denk dat als ze vandaag al de hele dag onderweg zijn geweest dat ze dan niet zo nodig weer een hele dag weg willen. Maar dat zien we dan morgen wel.
Helaas ook nog geen zicht op mijn eigen hut. Het is gezellig met Andrea, maar ik voel me wel te gast in haar hut. Volgende week komt haar vriend weer terug en geloof dat degenen die in mijn hut zitten nog niet weg zijn, dus ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren. Denk dat ik moet wachten tot iedereen op vakantie is geweest, dat zal ergens in september zijn. Ben benieuwd! Als Jayson weer terug is heb ik in ieder geval weer halve vrije dagen, daar heb ik ook wel weer zin in!!haha
Het gaat allemaal goed, heb alleen af en toe van die ontzettend stomme dingen die niet goed gaan! Er gaan een heleboel dingen wel goed, maar het lijkt wel of alleen de belangrijke dingen niet goed gaan….baal ervan, maar volgende week is alles weer “normaal”. Dat gevoel heb ik gelukkig niet alleen, Geanina die nu mijn werk overneemt heeft hetzelfde. Het komt waarschijnlijk omdat we binnen zeer korte tijd te leren kregen wat we nu moeten doen en zijn daar nog wat nerveus onder zeg maar. Maar we krijgen het wel voor elkaar!
Onze NR is een invaller die graag in deze branche wil blijven werken en de HM heeft een transfer kunnen regelen naar een ander schip, waar hij een positie in de receptie krijgt, maar dan overdag. Dus in de komende dagen moet ik hem nog het een en ander bijbrengen van wat we zoal overdag doen. Dinsdag is dan zijn laatste dag en dan gaat hij meteen door naar dat andere schip. Denk dat hij er wel blij mee zal zijn, hij wilde echt wel graag blijven. Hij is ook goed in wat hij doet, blijft rustig en probeert overal een oplossing voor te vinden. Vind hem op een animatiefilm figuur lijken (Gru van Dispicable Me (Verschrikkelijke Ikke), van gezicht tot postuur en accent aan toe!!hahaa) Maar hij is erg aardig. Zou alleen met gasten wat sneller kunnen zijn, soms lange verhalen terwijl ze alleen maar willen dat je met ze meegaat om te kijken naar hun probleem.
Groetjes,
Linda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Verantwoordelijke, goed georganiseerde boekenwurm en globetrotter!

Actief sinds 01 Nov. 2013
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 29457

Voorgaande reizen:

29 Maart 2017 - 03 Mei 2017

Philadelphia here we come!

02 April 2016 - 15 November 2016

Avalon Felicity 2016

29 November 2015 - 26 Januari 2016

Australië Avontuur!

28 Februari 2015 - 15 November 2015

Op naar een nieuw avontuur!!

20 Maart 2014 - 15 November 2014

Werken op een riviercruiseschip!

04 November 2013 - 17 December 2013

Voor het eerst Nieuw Zeeland!

Landen bezocht: