En dan nu...even iets heel anders! - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Linda Damhuis - WaarBenJij.nu En dan nu...even iets heel anders! - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Linda Damhuis - WaarBenJij.nu

En dan nu...even iets heel anders!

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

05 December 2014 | Nederland, Arnhem

5 december 2014

En hier dan even iets heel anders!

Oktober vorig jaar heb ik de huur van mijn huis in Almere opgezegd en mijn spullen opgeslagen.
Nu ben ik daar over na aan het denken en ik wil graag van de opslag af, want het kost meer dan het oplevert.

Ik heb vorig jaar zoveel mogelijk kasten e.d. uit elkaar kunnen halen, dat is allemaal plat en kan ik op de zolder hier in Arnhem kwijt.
Maar er zijn een aantal dingen waarbij ik me afvraag of ik deze wel moet houden, o.a. mijn gasfornuis, de wasmachine en mijn bankstel.
Als ik ze ooit weer nodig mocht hebben, kan ik deze spullen voor weinig bij de Kringloopwinkel vinden, terwijl ze nu alleen maar ruimte innemen…

Nu wil ik via dit blog vragen/een oproep doen:
Weten jullie nog iemand die een gasfornuis of wasmachine kan gebruiken (gratis) of een bankstel (2,5-zits en 2-zits) voor € 300,- wil overnemen?

Ik zal heel eerlijk zijn, het gasfornuis was voor mij al tweedehands. Hij functioneert goed, maar de oven kan wel een goede schoonmaakbeurt gebruiken.
De wasmachine heb ik nieuw gekocht, maar ondertussen had ik hem al bijna 14 jaar. Hij functioneert ook goed, heeft alleen roest plekken op de buitenkant bij het bakje waar je het zeep indoet. Daar heb je met wassen verder geen last van.
Deze apparaten mogen wat mij betreft zo opgehaald worden.

Het bankstel is indigo blauw van een soort suede-achtige stof, lekker zacht in ieder geval! (Zie profielfoto!! Maar dan zonder accessoires, het konijn hou ik wel! haha) Het gaat om een 2,5-zitsbank en een 2-zitsbank. De precieze afmetingen kan ik je helaas niet geven. Ja, wat kan ik er nog meer over zeggen?? De bank is alleen door mij gebruikt, heeft geen doorzakkingen aan de onderkant en ziet er nog goed uit. Poten zijn van zilver, die kun je er zelf weer opdraaien. Beide banken staan nu ingepakt in de opslag.
Voor dit bankstel denk ik aan een bedrag van +/- € 300,-.

Dit alles staat in de opslag te Almere, waar ik niet dagelijks ben, maar als er iemand interesse heeft, laat het me dan weten, dan kunnen we een afspraak maken. Ik wil de opslag voor het einde van dit jaar leeg hebben.

Alvast bedankt voor het nadenken, ik hoor het wel!
Groetjes,
Linda

  • 05 December 2014 - 16:24

    Ada:

    ha Linda, berichtje gelezen. geen belangstelling. Ik weet ook verder niemand die geïnteresseerd zou kunnen zijn. Hoe heb je het verder zo vrij zijnde en in Nederland? Hartelijke groet Ada

  • 05 December 2014 - 16:24

    Ada:

    ha Linda, berichtje gelezen. geen belangstelling. Ik weet ook verder niemand die geïnteresseerd zou kunnen zijn. Hoe heb je het verder zo vrij zijnde en in Nederland? Hartelijke groet Ada

  • 07 December 2014 - 10:42

    Pauline:

    Hej meid, als je het voorhuis komt, mag je je spullen voor niks in de garage stallen tot de verkoop hoor. En als jij dan alweer aan het werk bent regelen wij wel een nieuw plekje. Snap dat opslag duur is.
    X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Verantwoordelijke, goed georganiseerde boekenwurm en globetrotter!

Actief sinds 01 Nov. 2013
Verslag gelezen: 556
Totaal aantal bezoekers 29612

Voorgaande reizen:

29 Maart 2017 - 03 Mei 2017

Philadelphia here we come!

02 April 2016 - 15 November 2016

Avalon Felicity 2016

29 November 2015 - 26 Januari 2016

Australië Avontuur!

28 Februari 2015 - 15 November 2015

Op naar een nieuw avontuur!!

20 Maart 2014 - 15 November 2014

Werken op een riviercruiseschip!

04 November 2013 - 17 December 2013

Voor het eerst Nieuw Zeeland!

Landen bezocht: