nou ja..... - Reisverslag uit Rouen, Frankrijk van Linda Damhuis - WaarBenJij.nu nou ja..... - Reisverslag uit Rouen, Frankrijk van Linda Damhuis - WaarBenJij.nu

nou ja.....

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

21 September 2014 | Frankrijk, Rouen

14 september 2014
In Juli kregen we in Rouen een Nederlandse fotograaf aan boord die foto’s van het interieur maakte. En hij heeft een paar erg leuke foto’s van mij en de HM gemaakt. Iets waar Jayson helemaal niet blij mee was, want het gebeurde terwijl hij op vakantie was en hij zat al een heel seizoen hierop te wachten, omdat hij ook graag op de foto wilde!
We wisten nog niet waar de foto’s voor gebruikt zouden worden, de website of de brochure.
Kreeg ik vandaag een berichtje van mijn vader dat hij een foto van mij op de Avalon website heeft zien staan…dus we hebben meteen ook op de site gekeken en jawel, daar sta ik!!!
Als je naar de site van Avalon Waterways gaat en dan kijkt bij Our Fleet, naar de Creativity. Dan krijg je een beschrijving van het schip en je kunt daar kiezen voor Photos. Als je dan naar Around the Ship gaat, zie je mij achter de balie staan!!! Haha
Goed, het is niet een foto die ik zelf zou hebben gekozen, als ik die keus hebben gehad, maar hij is wel leuk! Ik moet eerlijk zeggen, dat ik niet eens meer weet dat hij die foto zo gemaakt heeft! Ik wist wel dat hij bezig was en ik moet eerlijk zeggen dat ik zoveel mogelijk heb geprobeerd NIET in de foto te verschijnen, zoveel mogelijk m’n hoofd naar beneden gehouden…maar het is hem toch gelukt me al werkend op de foto te krijgen!!!
Ik zei al voor de grap dat ze me nu wel moeten aannemen voor volgend jaar, anders klopt de foto niet meer!! Hahaha
We hebben al gezien dat er nog veel meer oude foto’s op staan, dus wie weet welke foto’s ze nog meer gaan gebruiken! Ik denk dat ze de leuke foto’s van mij en de HM voor de brochure gaan gebruiken voor volgend jaar!! Ik hou nu de website ook in de gaten, dat snap je natuurlijk wel!!


Niet dus, wat een K...internet zeg, ben al een half uur bezig om 2 verhalen op mijn blog te zetten...

  • 21 September 2014 - 12:41

    Ferrie:

    En waar is de leukste foto dan op dit blog????? ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Verantwoordelijke, goed georganiseerde boekenwurm en globetrotter!

Actief sinds 01 Nov. 2013
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 29780

Voorgaande reizen:

29 Maart 2017 - 03 Mei 2017

Philadelphia here we come!

02 April 2016 - 15 November 2016

Avalon Felicity 2016

29 November 2015 - 26 Januari 2016

Australië Avontuur!

28 Februari 2015 - 15 November 2015

Op naar een nieuw avontuur!!

20 Maart 2014 - 15 November 2014

Werken op een riviercruiseschip!

04 November 2013 - 17 December 2013

Voor het eerst Nieuw Zeeland!

Landen bezocht: