Vooruit nog één keer dan! - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Linda Damhuis - WaarBenJij.nu Vooruit nog één keer dan! - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Linda Damhuis - WaarBenJij.nu

Vooruit nog één keer dan!

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

16 November 2014 | Nederland, Arnhem

Hallo Allemaal,

Ik wil iedereen bij deze nog even bedanken voor al het meeleven en alle leuke reacties op mijn belevenissen in Frankrijk!!!
Hartstikke leuk, heb er veel aan gehad!

Ben nu inmiddels alweer een week thuis, de tijd vliegt! Het lijkt bijna alsof ik nooit weg ben geweest, heel raar eigenlijk.

Ik wil ook zeker iedereen weer zien en spreken, moet alleen voor mezelf in de gaten houden dat ik tot maart volgend jaar de tijd heb!

Ik ga nu eerst as vrijdag lekker een weekje naar een Landal huisje, ff lekker rustig écht niets doen!

Zie en spreek jullie later!
Groetjes,
Linda

  • 16 November 2014 - 12:02

    An:

    Hoi Linda,
    Nogmaals bedankt voor je hele mooie blog, en rust nu maar lekker uit, je
    Hebt het dik verdiend. Veel plezier! Liefs van An

  • 16 November 2014 - 13:21

    Anneke:

    Veel plezier en rust lekker uit. Tot ziens of horens.

  • 16 November 2014 - 14:39

    Marjo:

    Hee girl,

    Helemaal gelijk. Wij lopen niet weg

  • 16 November 2014 - 14:41

    Marjo:

    Had nog meer geschreven maar poef weg. Bij deze nog een X.
    We horen wel wanneer je tijd en zin hebt xx

  • 17 November 2014 - 00:40

    Marga:

    Hee Nicht,

    Fijn dat je weer voet aan vaste wal heb.
    Heel veel plezier in Landal, en geniet ervan, je hebt er hard voor gewerkt.

    dikke kus Marga

  • 19 November 2014 - 19:06

    Ans:

    Hoi Lin, eerst een hele fijne vakantie gewenst. Rust lekker uit, meis! Mijn moeder en ik hebben zeker nog wat door te lezen. Wij kunnen nog nagenieten van jouw avonturen! Wie weet kom je samen met je moeder nog een keer bij mijn moeder langs voor je het ruime sop weer kiest?!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Verantwoordelijke, goed georganiseerde boekenwurm en globetrotter!

Actief sinds 01 Nov. 2013
Verslag gelezen: 345
Totaal aantal bezoekers 29512

Voorgaande reizen:

29 Maart 2017 - 03 Mei 2017

Philadelphia here we come!

02 April 2016 - 15 November 2016

Avalon Felicity 2016

29 November 2015 - 26 Januari 2016

Australië Avontuur!

28 Februari 2015 - 15 November 2015

Op naar een nieuw avontuur!!

20 Maart 2014 - 15 November 2014

Werken op een riviercruiseschip!

04 November 2013 - 17 December 2013

Voor het eerst Nieuw Zeeland!

Landen bezocht: