Laatste dag! - Reisverslag uit Almere-Buiten, Nederland van Linda Damhuis - WaarBenJij.nu Laatste dag! - Reisverslag uit Almere-Buiten, Nederland van Linda Damhuis - WaarBenJij.nu

Laatste dag!

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

03 November 2013 | Nederland, Almere-Buiten

Mijn testberichtje is gelukt, txs voor de reacties! Dat is fijn om te weten, want dan kan ik gewoon verder gaan met schrijven!!haha

Misschien nog een beetje vroeg, maar vandaag is de laatste dag in NL!!
Ik logeer nu bij mijn moeder, Schiphol is vanaf Almere iets sneller te bereiken dan vanaf Arnhem.
Ik kon me gisteren al inchecken voor het eerste deel van de reis, Amsterdam-Singapore, dus dan hoef ik morgen alleen mn koffer maar af te leveren! Scheelt weer tijd!

Het is vandaag een lekker regenachtige dag, fijn dat ik nu richting zon ga! Je moet er wat voor doen, dat dan weer wel! Moet eerlijk zeggen dat ik een beetje tegen de vliegreis opzie, maar zwemmen duurt langer!haha

Ik ga vanmiddag nog even lekker theeleuten met Caroline en vanavond gaan we met z'n allen bij mijn moeder eten.
Op tijd naar bed en morgen vroeg op!

Ik vertrek om half 11, met de ns weet je het nooit, dus we vertrekken hier maar rond half 7. Dan hebben we de meeste kans dat we op tijd zijn!!

Ik zeg vast gedag en tot schrijfs!!
Ik zie en spreek jullie weer in December!!

Groetjes,
Linda

  • 03 November 2013 - 12:47

    Manon:

    Hoi Linda,

    Spannend allemaal!
    Succes en heel veel plezier!
    Ik hou je verhalen in de gaten ;-)

    Liefs Manon

  • 03 November 2013 - 12:48

    Anneke:

    Hoi, hoi.
    Leuk dat we je kunnen volgen. Voor morgen, goede reis en wij zullen aan he denken, als wij een beetje verdrinken en bevriezen. Geniet ervan.

  • 03 November 2013 - 12:52

    Ton:

    Hoi lieve Linda,
    Ik wens jou heel veel succes en plezier.
    Geniet ervan zodat wij van jouw verslagen kunnen genieten.
    Doe voorzichtig.
    Dikke knuffel
    Ton

  • 03 November 2013 - 14:54

    Janita:

    Hoi Linda,
    Op naar de mooie momenten en geen ruzie maken met jezelf,
    Heel fijn dat we mogen meegluren op je trip.
    We denken aan je, liefs, Nico en Janita.

  • 03 November 2013 - 14:55

    Brenda:

    Goede vlucht

  • 03 November 2013 - 18:10

    Ans Tabak:

    lieve Linda, goede reis en geniet! Kom met mooie verhalen weer thuis. Knuf van Ans

  • 03 November 2013 - 21:26

    Johan Staal:

    Hi Lin, weer goed ontvangen. Nogmaals een goede reis gewenst en heel veel plezier en kom gezond weer terug! Ik hoop dat alles goed gaat en je een heel fijne tijd zult hebben in Nieuw-Zeeland.

    Groeten Johan en Marga

  • 03 November 2013 - 21:27

    Nanda:

    Hoi Linda,

    Heel veel plezier op je mooie reis! Geniet inderdaad van het mooie weer en straks van de prachtige natuur om je heen. Heerlijk!! Die reis overleef je wel hahaha, je moet er iets voor over hebben hoor ;-).

    Leuk om op deze manier je te kunnen volgende de komende tijd. Nogmaals, geniet ervan en dit neemt niemand je meer af. Goeie reis!!!

    Lieve groetjes Nanda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Verantwoordelijke, goed georganiseerde boekenwurm en globetrotter!

Actief sinds 01 Nov. 2013
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 29797

Voorgaande reizen:

29 Maart 2017 - 03 Mei 2017

Philadelphia here we come!

02 April 2016 - 15 November 2016

Avalon Felicity 2016

29 November 2015 - 26 Januari 2016

Australië Avontuur!

28 Februari 2015 - 15 November 2015

Op naar een nieuw avontuur!!

20 Maart 2014 - 15 November 2014

Werken op een riviercruiseschip!

04 November 2013 - 17 December 2013

Voor het eerst Nieuw Zeeland!

Landen bezocht: