In Auckland!! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Linda Damhuis - WaarBenJij.nu In Auckland!! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Linda Damhuis - WaarBenJij.nu

In Auckland!!

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

06 November 2013 | Nieuw Zeeland, Auckland

Jawel, vanmiddag rond 1 uur plaatselijke tijd stond ik eindelijk op de luchthaven van Auckland, maar laat ik bij het begin beginnen!

Ik ben afgelopen maandag, dus al twee dagen geleden (zo raar!) toch op tijd naar Schiphol gegaan. We hadden een schitterende dag, het regende pijpenstelen!!! Dus dat maakte me extra blij dat ik naar de zomer ging!
Gelukkig geen rare dingen met de NS en ik kon op Schiphol ook meteen mn koffer kwijt en ik kon me meteen ook inchecken voor het tweede deel van de reis.

Mijn moeder en ik hebben nog even lekker een broodje gegeten en thee gedronken. Om 9 uur de douane door en om half 10 bij de gate. Het eerste deel van de vlucht is helemaal goed gegaan, geen rare dingen. Ik heb niet geslapen, wel 4 films gekeken!!!!
Ik was begonnen met Planes, een animatiefilm a la Cars, heel grappig!! En ik ben geeindigd met UNfinished Song, onwijs mooie film!

Het wachten op Singapore ging wel, eerst iets te drinken gehaald bij de BK...ik dacht JAsmijn thee te hebben gevraagd...dat was ook zo, kreeg alleen ijsthee, gatver!!! Ben dol op jasmijnthee, maar dit was niet te drinken!
Om 9 uur een gratis rondreisje door Singapore. Dat was wel grappig, je kon niet naar Singapore zonder een foto te hebben gemaakt van de Merlion, de zeemeerleeuw ipv zeemeermin en daar zijn we naartoe geweest, bloedheet daar trouwens! Daarna door Chinatown gereden en weer terug naar het vliegveld. Het viel wel mee, maar ik was toch weer 2 uur verder. Lekker gezeten en geschreven. Geprobeerd niet in slaap te vallen in ieder geval! Toen mn ogen begonnen te zakken ben ik de vlindertuin in gegaan. Dat is best gaaf, het is niet zo groot, maar er staan heel veel bloemen en planten in, er is een waterval en heel veel vlinders!!\Ik stond te wachten tot ik een foto kon maken van 2 vlinders die langs de waterval vlogen toen er ineens 1 op mijn linkerhand zat!!!!
Daarna kwam er nog een op mijn arm zitten, allebei links, dus daar kon ik mooie foto's van maken!!

Ok mn dollar is alweer op, ga even een bieb zoeken!!!
Later!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Verantwoordelijke, goed georganiseerde boekenwurm en globetrotter!

Actief sinds 01 Nov. 2013
Verslag gelezen: 208
Totaal aantal bezoekers 29794

Voorgaande reizen:

29 Maart 2017 - 03 Mei 2017

Philadelphia here we come!

02 April 2016 - 15 November 2016

Avalon Felicity 2016

29 November 2015 - 26 Januari 2016

Australië Avontuur!

28 Februari 2015 - 15 November 2015

Op naar een nieuw avontuur!!

20 Maart 2014 - 15 November 2014

Werken op een riviercruiseschip!

04 November 2013 - 17 December 2013

Voor het eerst Nieuw Zeeland!

Landen bezocht: