de rest van het verslag! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Linda Damhuis - WaarBenJij.nu de rest van het verslag! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Linda Damhuis - WaarBenJij.nu

de rest van het verslag!

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

06 November 2013 | Nieuw Zeeland, Auckland

Zo de bieb heb ik gevonden! Er is een inlogcode aangemaakt, dus ik kan binnen vallen wanneer ik wil!
Maar goed, in die vlindertuin was echt gaaf!!! Ze kwamen dus zelfs op mijn arm zitten en er lifte er een mee van boven naar beneden op mijn plastic tas! Hij bleef er gewoon opgeplakt!! Toen ik weer buiten stond wel even goed gecheckt of ik er niet nog een aan mijn kont had hangen!haha

Toch gezwicht voor een kipburger bij de BK en daarna in de bioscoop de film Lincoln gratis bekeken. Niet dat ik hem nog niet gezien heb, maar het was gratis en er gingen weer een paar uur mee om!

Toen werd het wel moeilijk om mijn ogen open te houden! Ik heb zitten lezen, maar moest af en toe echt gaan lopen anders had ik op de stoel in slaap gevallen. Eigenlijk te laat een lekkere luierstoel ontdekt, ik durfde niet meer te gaan liggen met nog maar 3 uur te gaan!

Tegen de avond begon het keihard te stormen, regenen en onweren in Singapore!!!! Ik weet niet of dat het nog steed deed tegen de tijd dat wij de lucht ingingen, maar ik heb er niet veel van gemerkt.

Dacht eigenlijk dat ik zo moe zou zijn dat ik meteen in slaap zou vallen, maar dat was dus niet zo! Ik heb nog 2 films zitten kijken en gegeten.
Ik heb The Croods en Turbo gekeken, allebei erg grappig!!
(o ja gisteren heb ik ook The Heat (net Miss Congeniality 3!)en Bleu Jasmine (typische Woody Allen film!) gekeken!)

Wel een beetje mn ogen dicht gehad, maar kon niet echt slapen. We waren ruim op tijd in Auckland. Ik werd wel misselijk van de landing! Het is een eiland en het vliegveld ligt vlak bij het water, het vliegtuig moest ook een draai maken en ik was blij dat dat ding aan de grond stond!!!

Singapore Airlines is echt een goede airline, er word je van alles te eten en te drinken aangeboden en het smaakt ook goed!!

Het weer kan hier inderdaad alle kanten op!!! Toen ik net in de bus naar het centrum zat scheen de zon, ineens ging het regenen en nu is het bewolkt. En vanmiddag lekker gedoucht!!! Heerlijk,dat was na 2 dagen echt heel erg fijn!!! Het is me op zich goed afgegaan, maar het voelt alsof ik al veel langer onderweg ben!
Ik heb een leuke kamer en al wat medegasten ontmoet. Ik ga zo even boodschappen doen en eens kijken wat ik hier ga doen!

Kunnen mn kuiten een beetje wennen aan de straten hier, het loopt hier allemaal nogal schuin omhoog en omlaag!! Nog erger dan Arnhem, al denkt mijn vader dat dat al erg is!!! Dat gaat lekker spierpijn worden!!

Groetjes,
Linda

  • 06 November 2013 - 07:21

    Marjo:

    Mooi om te horen dat de reis goed is gegaan. En nu maar hopen dat t mooi weer blijft .hier is t echt verschrikkelijk nat en koud bah echt herfst.
    En nu lekker even bijkomen. Gr van ons

  • 06 November 2013 - 08:16

    Judith:

    Hey Lin,
    Ja dat was me een reis wel zeg... maar goed... je bent nu op de plaats van bestemming en nu kan je lekker gaan genieten. Heel veel plezier!
    groetjes
    Judith

  • 06 November 2013 - 09:13

    Ferrie:

    Hey Linda,
    Blij dat je er veilig bent!
    Die vlinders, wat mooi zeg! Hoop dat je er mooie foto's van hebt. Ze kwamen je gewoon welkom heten, denk ik :-)
    Zo te lezen, heb jij je weg daar al redelijk gevonden. De bieb en boodschappen en fijn dat je een leuke kamer hebt.
    Hoop dat je daar ook wat leuke mensen ontmoet.
    Al schaap gegeten??? hahaha
    Zo te lezen, zijn je kuiten dus goede conditie aan het opbouwen voor straks weer in Arnhem.
    HAd ik mijn fiets toch moeten houden? Had je mij kunnen duwen haha
    Nou lieverd, ik hoop dat je straks lekker slaapt en even bijkomt van de lange reis.
    Geniet er van!
    Liefs pa

  • 06 November 2013 - 09:37

    Ton Damhuis:

    Hoi Linda,
    Je bent gelukkig goed aangekomen.
    Je hebt al zoveel gevlogen en dan nog misselijk worden ......dan moet het toch wel lastig gewee
    st zijn ;-)
    Veel plezier daar en geniet ervan.
    Gr. Ton

  • 06 November 2013 - 09:50

    Anneke:

    Hoi, hoi, fijn dat het goed gegaan is. En al heel wat beleefd. Beloofd wat voor de komende weken. Vergeet niet dat je vakantie hebt. Geniet er maar van en neem wat rust. Groetjes Guus en anneke

  • 06 November 2013 - 10:07

    Eddie Damhuis:

    Hey Lin,
    Goed te lezen dat je veilig aan gekomen bent.
    Ben erg benieuwd naar de foto's van die vlinders.
    Kijken of het andere zijn dan we hier in Emmen hebben :)
    Veel plezier verder en we kijken uit naar je volgende belevenissen :)
    x Ed

  • 06 November 2013 - 10:35

    An Kooij:

    Hoi Linda,

    Hier ook nog even een berichtje, had ik al op facebook gedaan.

    Wat fijn allemaal, wat een belevenis, geniet er maar goed van.
    Ben ook benieuwd naar alle foto s die je gaat maken. Laat nog even weten wat
    het tijdsverschi is. Veel plezier. Groet en liefs van An

  • 06 November 2013 - 17:59

    Loes:

    Hoi mop,
    Zo ben blij dat je goed bent aangekomen.Het was me wel 'n reis hé.!!!
    Erg leuk van die vlinders..dat ze,zo op je kwamen zitten,cool.
    Fijn dat je.n leuke kamer hebt,en kom nu maar eerst even bij,,hopelijk kun je
    goed slapen.Als ik het zo lees dan wordt het inderdaad kuiten trainen,,haha.
    Veel plezier en geniet er van !!!!
    Liefs Ma.

  • 06 November 2013 - 19:09

    Benny D:

    He Lin,

    Gaaf, leuk (en trots ;-)) te lezen dat alles goed verlopen is en je veilig gearriveerd bent.
    Ik ben nu al nieuwsgierig naar de foto's en de bijbehorende verhalen.

    Heb je toevallig ook foto's kunnen maken van de storm en onweer in Singapore? Hihi.

    Veel plezier Lin.

    Groetjes Ben.

  • 08 November 2013 - 16:37

    Anja Voost:

    Hoi Linda,
    Leuk om te lezen dat in ieder geval je reis goed is gegaan. Zou niets voor mij zijn zo`n end weg en zolang onderweg. Maar gelukkig ben je goed aangekomen en nu begint het grote genieten.
    Kijk uit naar je verdere verslagen en volgens mij kun je met dit programma ook foto`s versturen.
    We zien wel of je dat gelukt is. Groetjes en lekker genieten he

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Verantwoordelijke, goed georganiseerde boekenwurm en globetrotter!

Actief sinds 01 Nov. 2013
Verslag gelezen: 290
Totaal aantal bezoekers 29608

Voorgaande reizen:

29 Maart 2017 - 03 Mei 2017

Philadelphia here we come!

02 April 2016 - 15 November 2016

Avalon Felicity 2016

29 November 2015 - 26 Januari 2016

Australië Avontuur!

28 Februari 2015 - 15 November 2015

Op naar een nieuw avontuur!!

20 Maart 2014 - 15 November 2014

Werken op een riviercruiseschip!

04 November 2013 - 17 December 2013

Voor het eerst Nieuw Zeeland!

Landen bezocht: