Laatste, voor mn vakantie! - Reisverslag uit Rouen, Frankrijk van Linda Damhuis - WaarBenJij.nu Laatste, voor mn vakantie! - Reisverslag uit Rouen, Frankrijk van Linda Damhuis - WaarBenJij.nu

Laatste, voor mn vakantie!

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

28 Juni 2014 | Frankrijk, Rouen

22 juni 2014

Jippie, de 3 maanden zijn voorbij!!!! En ik ben nog steeds hier!!!
We hebben een tijdje terug al een Proeftijd-gesprekje gehad en daar kwam uit dat ik mocht blijven, dat ze erg blij met me zijn! Dus wat dat betreft zit het allemaal wel goed!
Ben ondertussen al een aantal keer goed op m’n bek gegaan, maar ik mag nog steeds Jason’s taken overnemen als hij met vakantie is. Hoort erbij, ik weet wat ik moet doen en als er niemand op mijn vingers kijkt naar hoe ik het doe, zal het allemaal vanzelf gaan!
Nu is het gewoon druk omdat ik 2 banen heb om het zo te zeggen.
De maandagen en dinsdagen zijn echt het ergst. Maandagnacht de accounts van de gasten sluiten, dinsdagochtend de ene groep van boord helpen, de ene cruise afsluiten en de volgende cruise openen en de nieuwe groep aan boord verwelkomen…tot nu toe gaat het allemaal. Als ik terug ben van vakantie zal het ook anders zijn, dan is er iemand anders die mijn taken overneemt, kan me concentreren op de Seniors taken en als Jayson weer terug is, geef ik zijn taken weer terug aan hem!haha

Ik heb nu zelf nog iets meer dan een week te gaan voordat ik naar huis ga…toen we het net over vakanties hadden, dacht ik dat het allemaal wel mee zou vallen en eigenlijk dat ik het niet nodig zou hebben…maar hoe dichterbij het nu komt, hoe meer ik zou willen dat het al zover was!!
Ben echt ontzettend moe, heb moeite met slapen op dit moment en ben gewoon echt toe aan een paar dagen een ruimte voor mezelf, gewoon meer ruimte dan alleen mijn hut en de crewmess…
Goed ik zit nu ook alleen in ’n hut, m’n roommate is aan het werk, maar het is anders…

Anyway, ben een geboren actrice blijkt sinds ik hier aan boord ben!! Ik had jullie al verteld over de skit die ik normaal doe in de crew show. Onze kapster is met vakantie en haar vervanging is niet echt heel snugger, dus is er besloten dat ik de skit van de kapster ook over kon nemen….Nu is deze ook niet zo moeilijk, maar toch!
Het is de Blind Girl skit, waarbij ik op een deck chair lig en er 3 mannen zijn die mijn aandacht willen, de een romantisch, de ander sportief en de laatste rijk. Maar ik geef ze geen aandacht, doe alsof ik me insmeer met zonnebrand, het heet heb en ik gaap af en toe een beetje…als ze weg zijn, sta ik op van de stoel en pak mijn stok van onder de stoel…ik ben blind, kon dus niet reageren, want ik zag ze niet….Was best leuk om te doen! De gasten vinden het iedere keer weer grappig, dus dat scheelt!
Gelukkig is de kapster volgende week weer terug en daarna mag zij mijn skit weer 2 keer overnemen! Of misschien doet Geanina het, onze NR, zij neemt mijn taken als Second over en er komt een nieuwe NR. Dus als zij mijn taken overneemt, kan ze dat ook doen!!haha Ze kijken maar wat ze doen, ik vind het best!

Ik heb niet veel gepland voor m’n vakantie, er liggen 5 boeken op me te wachten, ik ga lekker knuffelen met m’n konijn, de laatste afleveringen van Dr. Heart kijken en vooral veel slapen!!! Dus ik wil bij deze aangeven dat ik geen idee heb wie ik in deze vakantie wel of niet ga zien, vergeef me als het niet lukt, maar in November ben ik voor langere tijd terug en dan zal ik meer tijd hebben om met iedereen af te spreken en iedereen weer te zien!

Txs!
Groetjes,
Linda


  • 28 Juni 2014 - 14:57

    Aldi Van Lierop:

    Hoi Linda,

    De tijd vliegt. Wat fijn dat het zo goed gaat en je mag blijven. Nog een week en dan inderdaad lekker even wat meer ruimte en tijd voor jezelf. Ik wens je alvast een heerlijke vakantie/uitrustweek.

    Straks even langs bij (ome) Frans, Die heeft er en weekje varen met Feenstra opzitten, samen met zijn schoonzus (mijn tante). Michiel en ik kunnen nog even niets boeken. Dinsdag hoor ik of ik ben uitgekozen voor een grote klus. Die gaat lopen vanaf 21 juli tot 4/6 weken daarna. Zo'n kans laat ik als ondernemer natuurlijk niet schieten.

    Sterkte met de laatste loodjes.

    Hartelijke groeten,

    Aldi

  • 28 Juni 2014 - 15:19

    Ineke:

    Zie je vast wel even op het plein langskomen.

    groetjes,
    Ineke.

  • 29 Juni 2014 - 10:10

    Marjo:

    Heee harde werkster,

    Nog even 1 weekje volhouden en dan zijn er vast genoeg mensen die jou dan even gaan vertroetelen als je vrij bent.
    Draai de rollen maar mooi even om ;)
    Goed om te horen dat je t nog steeds leuk vind.
    We gaan wlkaar misschien niet zien maar we spreken elkaar vast wel even als je bijgeslapen bent.
    Kus van ons

  • 29 Juni 2014 - 12:08

    Remco:

    Hoi Linda,
    Alweer bijna vakantie dus voor mij hoog tijd om ook even te reageren.
    Het was weer leuk om met je mee te lezen! Je weet het altijd heel mooi te verwoorden! De goede maar ook de minder goede kanten en natuurlijk de snelle vooruitgang die je gemaakt hebt is erg leuk om te zien! Goed bezig hoor! Succes in de laatste dagen en vooral ook een hele fijne vakantie! Rust lekker uit en geniet ervan!
    Groetjes Remco

  • 30 Juni 2014 - 12:20

    An Kooij:

    Hallo Linda,
    Nou je hebt wel een mooie vakantie verdiend hoor, wat moet jij hard werken op dat schip,
    Maar naar mijn idee, heb je het erg naar je zin.
    Ik heb erg genoten van je verhalen en blijf je volgen hoor.
    Een hele fijne vakantie gewenst, rust lekker uit, eindelijk tijd om weer eens een mooi
    Boek te lezen!
    Geniet ervan en tot horens en schrijfs.

    Liefs van An

  • 30 Juni 2014 - 17:06

    Marga:

    Hee Nicht van me,

    Ik kan mij voorstellen dat je aan vakantie toe bent hoor !
    Gelukkig schiet dat al gauw op. Je zal het zeker heel hard nodig hebben.
    Maar je heb het naar je zin, en dat is belangrijk.
    Nooit geweten dat jij een toneeltalent bent, zo zie je maar in een ieder schuilt een verrassing.
    Slaap lekker bij en geniet van je vakantie aan wal.

    dikke kus Marga.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Verantwoordelijke, goed georganiseerde boekenwurm en globetrotter!

Actief sinds 01 Nov. 2013
Verslag gelezen: 264
Totaal aantal bezoekers 29791

Voorgaande reizen:

29 Maart 2017 - 03 Mei 2017

Philadelphia here we come!

02 April 2016 - 15 November 2016

Avalon Felicity 2016

29 November 2015 - 26 Januari 2016

Australië Avontuur!

28 Februari 2015 - 15 November 2015

Op naar een nieuw avontuur!!

20 Maart 2014 - 15 November 2014

Werken op een riviercruiseschip!

04 November 2013 - 17 December 2013

Voor het eerst Nieuw Zeeland!

Landen bezocht: